Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Oταν χανεις κατι .....



  Ποσο δυσκολο ειναι οταν θες να πεις στον αλλο πως νιωθεις ...τι πιστευεις για αυτον ?!
Ναι ..πολυ!Σημερα ειναι η πρωτη φορα που ανοιχτηκα τοσο πολυ και ειπα ολα οσα ηθελα χωρις 
να κομπλαρω...ενιωσα δυνατη....Μετα ομως ΣΚΑΤΑ και ΑΠΟΣΚΑΤΑ!
Δεν μου αρεσει οταν φταιω εγω και την πληρωνει αλλος ..αθωος.ΓΙΑΤΙ? Γιατι γαμωτο εγινε η καρδια μου τοσο σκληρη να μην μπορω να αγαπησω γιατι?!? Eλπιζω να μην εχει συμβει σε πολλους.... απαισια εμπειρια!Μακαρι να ειναι απλα μια φαση...αλλα φτανει πια να μιλαω για μενα.
Φταιω που εισαι ετσι! ΜΟΝΟ ΕΓΩ! Συγνωμη για ολα,ευχομαι να ηταν αλλιως...αλλα αφου δεν ειναι! Μπορει να εχασα ενα αγορι αλλα κερδισα(θελω να πιστευω δηλαδη) εναν φιλο!
Και το γνωστο τωρα : Αγοραααακι θελεις να γινουμε φιλοι?






Σε παρακαλω αν ακομα ( που νιωθεις δηλαδη) νιωθεις κατι ...καλυτερα να μεινουμε μακρια για λιγο
ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ .....*ΓΙΑ ΛΙΓΟ*




Σε θελω κοντα μου <3






 Ελπιζω να με καταλαβαινεις ..........συγνωμη 










Tραγουδι στο κλικ σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου