Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Δικα μου fav-s =]

              






                        Ξερεις ολοι εχουμε τα δικα μας αγαπημενα προσωπα , αντικειμενα  κτλπ.

                                                   * η ΛΑΓΟπαρεα




    ειστε οτι καλυτερο μου εχει συμβει τελευταια.Ειλικρινα εκτιμω το οτι δεχτηκατε να μπω στην μακροχρονια ηδη φιλια σας.Eνα κοριτσι μαζι σας wow! Ειμαστε οι  Fantastic Four και ΛΑΓΟΙ!
Mαρεσει οταν ειμαι μαζι σας , γιατι ειστε ωριμα κοπελια ( χΔ ) και ξερετε να κανετε πλακες αλλα και να ειστε σοβαροι.Μην υπερβαλουμε ομως, δεν πρεπει να ειμαστε πολυ σοβαροι απο τωρα γιατι μετα θα γινουμε κακομουτσουνοι χαχα Σπυριδων,Μιχαηλ,Κωσταντινος,Ελενη μην φυγετε ΠΟΤΕ =')





                                                     *Taking photos






 Ποσο παιζει να το λατρευω αυτο?Με κανει και νιωθω μια δυναμη μεσα μου ..εκτονωνομαι και περναω καλα ,γιατι εχω τα καλυτερα μοντελα! Ζεις τις στιγμες ... μπορει οχι την στιγμη που νιωθουν τα "μοντελα" σου μπροστα απο τον φακο αλλα πισω ....Το νιωθεις?


                                                                 *Σχεδιασμος 


  Και ειδικα την ωρα των αρχαιων, με πιανει ιστρος =') Ζωγραφιζω αναλογα με το πως νιωθω αλλα αυτο το καταλαβαινω αφου τελιωσω την ζωγραφια γιατι το συναισθημα μου βγαινει απο μονο του και μετα το βλεπω στο χαρτι... οποτε καλη εκτονωση και το σχεδιο :)



Noμιζω ειπα αρκετα,εξαλου οποιος στα αληθεια θελει να μαθει τα αγαπημενα μου πραγματα πρεπει να με ζησει .Δεν μου ειναι ευκολο να τα θυμηθω ολα.Ερχονται με καταστασεις ....
        

                                                                                                                             Kisses Many !
                                                                                                                                     MagRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου