Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Τi si taj =$

song Here =')





-Samo se seti nase poruke,svakog dana ...kako smo voleli
-Samo se seti u Elemiru kako je bilo romanticno
-Samo se seti kako smo se gladali kad smo spavali kod Dragasa
-Samo se seti nase klupice  ... Klupa 31 i klupa Bridge....
-Samo se seti nase pesme :

Ljubavi, ne mogu bez tebe, dosta je
ova ljubav samo neka potraje
nedostaju mi tvoje slatke usne
zelim da se rado cuje;
znas i sama samo da tebe iskreno ja volim 



Jos jedno jutro budim se,
jos jedan dan sam sasvim sam,
Dobro znam da bolje bilo bi
ako bi ja prestao da razmisljam
ali danima si mi u glavi pa..
vise ne mogu da zamislim
kako bilo bi da tu si pored mene...





I jos one nase lepe pesme " Wonderful tonight,Tears in heaven , mala "




-Samo se seti kako nam je bas pasovala pesma noci bez tebe tog dana kad sam isla za kg


-Samo se seti kako si me grlio, seti se naseg prvog poljubca....
-Samo se seti kako smo bili srecni i kako si lepo sastavio pricu o nama
-Samo se seti kako si mi rekao da ces me UVEK VOLETI....


-Sano se seti kako smo zajedno mnogo uspeli za malo vremena... kako smo kupili komade od lanceta, kako sa te hranila sladoled kako smo se setali po Elemiru kako si dolazio da me vidis....
































-Znaj da cuvam sve tvoje stvari ko da su date od boga...ustvari jesu.Ja verujem u tebe.Ti si moj bog.Ti si moje sve


-Znaj da najbolje poruke sam sacuvala u mom mob-u , i svaki put kad citam onu zadnju placem...


-Znaj  da u sobi imam tvoje slike i gledam svaki dan...


-Znaj da "krsis" moj licni zivot.Stalno si u mojim snovima,u mojim mislima i u mom dnevniku


-Znaj da majcu acdc spavam jer mislim da si ti i grlim je...osecam se blizu tebe i da je narukvica svo vreme na mojoj ruci...onoj kojoj si drzao.I ono malo mece je na telefonu ...


-Znaj da je covek ko kuce.Secase najgore ali i najbolje


-Znaj da niko osim tebe nije uradio sve to za mene 


-Znaj da te volim 







Αko si me zaista voleo/volis neznam ni ja sta,onda sigurno mozes da me ukapiras ( kapiras! <- se secas? )

Nadam se da nisam bila smorna...samo mi reci nesto bilo sta...
Verovanto sad ti se svidja neka druga,zar ne?
Da li si nekada razmisljao o meni posle kad smo se raskinuli?

( a, i sta se onda desilo pa si hteo od jednom da raskinemo? )



E , sve to sam htela da ti kazem....ustvari bilo mi bi lepse da samo te zagrlim i nista nekazem.....
VOLIM TE PUNO 




Kisses many and specially to you
MagRa













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου