Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Random xD

Intro:
Tαταταταααα.....
Για σημερα το μενου της Βεφας προσφερει randomish αρθρο.
So,σημερα ο καιρος ειναι αναποδιαρης αλλα γαματος ...θυμιζει αγγλο-κουλτουριακο στυλ.
Θα ηθελα να βγω εξω με μια ομπρελα και να κανω μια τελειως ασκοπη βολτα.
Ο ουαου εχω κανει ενα μπανιο την Τριτη και π-α-γ-ω-σ-α , αλλα επειδη ειμαι και a little bit μαζο γουσταρα.





Feelings:
Boys....hm :
A little bit  παραξενο θεμα.....Κενο ή κατι που δεν φαινετε? Τωρα ειναι ενα κενο....σε ξερεπερασα κυριε Σερβε ....δεν μαρεσεις πια κυριε Ελληνα ....! Χα.
Λενι νιωθω απολυτα πως εισαι ! Βασικα μπουρδες δεν μπορω να σε νιωσω αλλα σε καταλαβαινω ,μπαινω στην θεση σου και φρικαρω a bit.






True things:
Αληθινο-πραγματικο-υπαρκτο:
Καθε μερα απο ενα μαθημαααα....αχου τι καλα
Οχι δεν ειναι ειρωνικο...
Εμενα μαρεσει γιατι πολυ απλα οταν εχω χρονο να διαβασω αγχονομαι...και κολοβαραω λεγοντας στον ευατο μου "Εχω χρονο ρε ηρεμησε "
Οταν δεν εχω ....απαπα να διαβασω να προλαβωωω...
Και πολυ απλα ζεστενω καρεκλα και εκολαπτω αυγα ενω διαβαζω και τελος παει και φευγει.







Dreams:
O wtf !!
Καθε μερα και απο ονειρο? Τι γινετε? Πως και ετσι? 
Anyway εχουν πλακα...γιατι ειναι πολυ ακυρα με ακυρα προσωπα,ακυρο story ακυρο ending LOL












Ending:
So,μπάάάάιιι φορ ναου!


Kisses many
MagRa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου