Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

H εφηβεια μεσα απο τα ματια μου,μεσα απο τα ματια μας.


Τα κοινως αποδεκτα δεν ειναι απαραιτητα η αληθεια.

Η αληθεια δεν ειναι απαραιτητο να ειναι κοινως αποδεκτη.




Με αυτην φραση  ζω και επιβιωνω εγω την εφηβεια μου,
δεν λεω καποιες φορες με πιανουν οι ορμονες μου
 και παλαβονωμαι αλλα κατα τα αλλα μ'αρεσει.Εχω ως μονημη
δικαιολογια "Ειμαι στην εφηβεια",ειτε για φαγωμα σοκολατας και
γλυκων προκειτε ειτε για το καθε μικροπραγμα που
θα μου κεντρισει την προσοχη.








Ναι μαμα και μπαμπα πολυ απλα ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ αν δεν ταιριαζω με τα δικα σας εφηβικα πρωτυπα,αν δεν κανω τα πραγματα που κανατε και σεις , αν φιλησατε το πρωτο σας αγορι στα 16 και ειχατε την πρωτη σας σχεση στα 17 ,δεν με νοιαζει αν φορουσατε τις φουστες κατω απο το στηθος και τα παντελονια με τιραντες και εισασταν στην μοδα.








Πιστευτε πως η γενια μας ειναι μια καταστροφη ! Κολλημενοι με τον υπολογιστη , με το κινητο , χωρις συναισθηματα και αντιληψεις.....
Μα ομως κανετε ΛΑΘΟΣ !
Kαι η δικη σας ηταν καταστροφη , τα ναρκωτικα και τα τσιγαρα κυλουσαν σαν τσιχλες στην αγορα!
Πεινατε μπυρες και καπνιζατε απο τα 13 σας και κανατε σεξ γιατι το οριζε η εποχη Love,Piece, Happiness αλλα το εκλαμβανοσταν καπως ετσι Sex,Piece 'n Drugs.

ΝΑΙ φυσικα υπαρχουν και αυτα τωρα αλλα δεν ειναι  καθεστως!


ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΕΙΣ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ 90+ ?


Ειμαστε εφηβοι που οριμαζουν σε ωρα που ειναι για ανωριμοτητες,ζουμε την εφηβεια μας μεσα σε κριση ,στρεσσαροντας τον εαυτο μας για το τι θα κανουμε στο μελλον ( σπουδες κτλπ ).
Ειμαστε γενια που επινοεισε τους emo και τους kagkoures , ειμαστε η γενια που ακουει πλεον ολα τα ειδη μουσικης συνδειαζοντας latin με rap και opera με techno ...φτιαχνουμε και ακουμε μουσικη που μας τρυπαει τον εγκεφαλο dapa dupa ! Ειμαστε η γενια των 526 ευρω , αυτη η γενια που συνδιαζει ολα τα χρωματα ολα τα κομματια και τα ειδη ρουχων ( casual με sport ).Αυτη που ναι εξαρταται απο εναν υπολογιστη αλλα καλυτερα υπολογιστης παρα druuugs τουλαχιστον επικοινωνουμε μεταξυ μας! Ειμαστε η γενια που πολυ απλα δεν την νοιαζει να εχει καποιο μαζικο και συγκεκριμενο πρωτυπο τυπου Bob Marley .


Καληνυχτιζω,
Kisses Many στην γενια μας !


Α και μην ξεχναμε ειμαστε η γενια του POKEMOOOON


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου